25.9.2024
Vantaa

Työehtosopimuskoulutus, työntekijät

Energiateollisuus ry järjestää koulutuksen energiateollisuuden
työntekijöiden työehtosopimuksen keskeisestä sisällöstä.
Koulutuspäivän aikana saat kattavan katsauksen työehtosopimuksen keskeisiin kohtiin, joita täydentävät ajankohtainen lainsäädäntö ja oikeuskäytäntö. Päivän aikana perehdytään tärkeisiin aiheisiin, kuten palkkaukseen, työaikoihin, erilaisiin vapaisiin ja matkustussääntöihin.

Miksi osallistua?

- Ajantasainen tieto: Koulutus tarjoaa päivitetyn ja syvällisen ymmärryksen työehtosopimuksen olennaisista osista.

- Asiantuntijoiden opastus: Kouluttajina toimivat Energiateollisuuden asiantuntijat, jotka jakavat käytännönläheisiä vinkkejä ja case-esimerkkejä.

- Ennakkomateriaali: Saat käyttöösi 1,5 tunnin mittaisen koulutustallenteen työnjohto-oikeuden perusteista, joka valmistaa sinut hyödyntämään päivän antia parhaalla mahdollisella tavalla. Suosittelemme tutustumaan tallenteeseen ennen tilaisuutta, jotta saat koulutuksesta kaiken irti. Linkki tallenteeseen toimitetaan sinulle osallistumisvahvisteen mukana noin viikkoa ennen koulutusta.

Koulutus on suunnattu erityisesti työnantajan edustajille, kuten esimiehille ja henkilöstöasioista vastaaville, jotka haluavat varmistaa osaamisensa työehtosopimusten ja niihin liittyvien säädösten parissa.

Majoitusta varten tarjoamme majoittuville osallistujille varauskoodia EVENTSHELSINKI, jonka mainitsemalla osallistujat saavat 15% alennusta päivän hinnasta. Tarjouskoodi on käytössä kaikkiin huoneluokkiin, niin kauan kuin hotellihuoneita riittää. Varaukset suoraan STRAWBERRY hotellin varaussivulta.

530,00 EUR + alv 25,5%

"TES-kokonaisuus oli hyvin jäsennelty. Hyviä ja selkeitä esimerkkejä."

18.9.2024

530,00 EUR + alv 25,5%

1 pv, klo. 9-16.30

Clarion Hotel Aviapolis
Karhumäentie 5
01530 Vantaa
Energiateollisuus ry:n asiantuntija Markus Saimio, p. 050 449 9378, markus.saimio@energia.fi tai asiantuntija Kati Heininen, p. 040 179 0107, kati.heininen@energia.fi Käytännön järjestelyistä huolehtii Adato Energia Oy, yhteyshenkilönä Seija Naukkarinen, seija.naukkarinen@energia.fi, p. 050 548 1124.

Esite